Saturday, July 2

1murid 1sukan 1Malaysia

Hai . Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh . Aku tahu blog aku ni tak ada orang baca , penat je aku tulis panjang panjang . hihi :">


Okay , suda baca title di atas ? kalau suda baca , korang semua pun mesti pergi jugak en ? Aku usha blog bebudak lain , semua duk update blog pasal larian ni . Aku pun nak interframe jugok lewwww hihi :">


Tadi , memula , pendaftaran . *hari terawal aku datang sekolah . lepastu , masuk dewan . ada taklimat + aerobik . Cikgu Hafiz , cikgu paling beria sekali . *okay , sorry cikgu . Terkutuk sikit :D


7.45 pagi , semua pelajar start lari . Ya Allah , beria gila ah ada sorang classmate aku ni . Mula mula lari no satu , time penyampaian hadiah , nama dia tak naik pun . weh , tak bangga nya aku . haha


Mula mula lari tu jugak , aku pelari yang terakhir . aww yang ni aku bangga . haha . act , aku tak minat sangat outdoor games . *sebenarnya takut burn . aku tak ada bakat dalam game game tu semua . aku tak tau bakat aku dalam bidang apa . at least , kena ada satu sukan yang kita wakil sekolah kan ? *ada ke orang tak ada bakat ? :O


okay , aku malas nak tulis panjang panjang . orang yang datang blog aku ni , just nak follow je ken ken ? okay , nah . amik tengok gambar :) btw , larian ni memang best .


A for Aminudin 



Sahabat Untuk Selamanya . *macam kembar ken ? :'D




Syafiqah , I do Love Her :) 




We're F6 ! *pika tak ada 




Him 

Peminat Naddy :)