Monday, July 18

sudah kehabisan idea -.-

Assalamualaikum . Kenapa dengan tajuk post aku untuk kali ni ? Err , aku tulis macam tu sebab aku dah malas gila nak update/layan/manja-manja dengan Encik Blog Pink aku ni . Yes , sudah kehabisan idea . Hari ni , aku ada satu cerita yang aku nak kongsikan dengan korang .


Today , aku sudah clash dengan Capital A . Aku tak ada lah menangis bagai , #bukan aku tak sayang , tapi , sebab kami putus itu , munasabah . #cew.mendelahakutulisni -.-


Yeah , air mata perempuan ni terlalu mahal untuk kita tangisi seorang lelaki . Mungkin betul cakap orang , couple pada zaman sekolah ni , cuma akan menganggu pelajaran je kan ? Mungkin la . Ye , sampai kau pun duk update status pasal aku . Hebat . Duk perli aku . Kalau memang tak nak couple , terus terang aje dengan aku eh . Tak yah buat aku macam orang bodoh -.-


Okay , aku malas nak kutuk siapa siapa lagi . Bertaubat ;P Okay , next time aku update lagi eh ? Aku kalau on blogger , aku edit blog je . Muehehe :">


Kbye .
Lots Of Love ; Afiqah Nadiah 

#do add me on Facebook . Search : Afiqah Nadiah ;) 

Peminat Naddy :)