Thursday, June 30

Hari ni hari ibu bapa menandatangani Report Card

Hai . Assalamualaikum . Lama gua tak update blog kan ? Well , Internet rumah aku gila ! Kejap ada , kejap tak ada . grr . *straight to the point.


Aku tak pergi pun sekolah hari ni . Muehehe :'D Mak aku je pergi amik kan . Nanti balik , InsyAllah aku akan dileteri kalah K.Rajagobal leter anak buah dia time lawan Taiwan hari tu . :">


Aku bukan apa , bukan malas + takut . Tapi , aku malas nak iron baju sekolah sebab pergi sekolah kejap je pun . Bazir tenaga aku je . Baik aku duduk rumah , buat taik mata . :"D


Kawan kawan aku semua pakat nak datang . *mereka sanggup tengok muka mak bapak mereka semasa ambil repot kad . OW EM JAYY :O


Tapi untuk exam mid year ni kan , result aku tak ada lah teruk mana pun :">

Bm : 74
Bi : 80
Maths : 70
Sn : seventy something *sorry lupa
Pi : 65
Sej : 83
Geo : 77
Khb ( Pk ) : 68

Bagi korang teruk tak result aku ? Aku dah cuba sedaya upaya . *ktipu . Kat dalam kelas aku , tak ada ramai sangat saingan . Aku pun tak sangka dapat no. 7 .  *berkat doa mama dan abah . :')


Untuk exam yang akan datang include PMR , aku janji aku akan buat yang lagi baik . Time UPSR dulu dah kecewakan parent aku , time PMR ni InsyAllah tak . Doa kan kejayaan kita bersama . Amin ~ 

offline :)



Peminat Naddy :)