Sunday, February 20

what gonna happens after this ?

Hai . Assalamualaikum . Hari ni , aku akan bercakap dengan sopan sedikit . Aku nak cerita pasal KETIDAKPUASAN HATI aku . Kepada yang terasa , tu kau punya pasal lah kan ? 

Hai Perempuan . Dalam banyak-banyak lelaki , apesal kau nak jugak dia tu , hah ? Ouh , maybe sebab dia baik dengan perempuan kan ? Dia handsome , dia baik , agak lurus bendul . Cenggitu ? 

Aku tahu kau menaruh perasaan kat dia , tapi , kau tahu dia dah berpunya kan ? Kenapa kau nak buat semua tu lagi ? Aku kawan dengan kau sebab kau baik sangat dengan aku . Tapi , ini kau balas kat aku . Kalau kau nak sangat dia tu , kau hambik lah . Nak sangat kan ? 

Aku tahu , kau nak semua orang tahu yang kau suka dia kan ? Tu sebab kau tulis cenggitu kan ? Aku tak sangka kau macam tu . Selama nieh , aku ingat kau ikhlas kawan dengan aku , tapi aku SALAH . Untuk kali ni , aku akan buat tak tahu je sebab aku terlalu sayangkan kau dengan dia . Tak pee , aku boleh terima lagi semua ni . Kalau kau kawan dengan aku just sebab nak rampas dia dari aku , aku rasa kau lupakan je lah . Kalau kau nak sangat , kau ambik lah . Aku tak nak kisah . Byes .  


Jangan terasa kepada sesiapa yang membaca . Aku tak ada niat nak tulis pasal siapa-siapa kat sini . Bye .  

Peminat Naddy :)