Saturday, February 19

kawan terhebat ! ;)

Hello , hai . Pagi ni aku nak cerita sikit pasal kawan-kawan aku . Ada yang baru kenal , ada yang dah lama kenal. Ada sorang mamat ninggi ni pulak, aku kenal kat Facebook je. Tegur punya tegur , rapat terus. Aku pun rasa pelek jugak. Hehe. Okay, mari sini aku nak cerita pasal kawan-kawan terhebat aku. Bermula dengan besties aku lah semestinya. 


First , yang kat bawah ni , nama dia Noor Aliya Bt Mohammad Kamal . Member aku sejak aku kat taska lagi. Tapi sejak aku darjah 6 baru kitaorang rapat macam adik-beradik. Yelah, aku gila, dia pun gila. Hehehehe. Dulu dia sekolah kat Seremban *sorry aku malas nak mention nama sekolah dia sebab takut dia tak suka ja. , than pindah kemari. Biasalah , ank bapak gitu. Hehehe. Dia nih comel bangat derr. Ada lesum pipit. Jealous derr. Tapi pape pun, dia tak pernah bangga dengan kelebihan dia. 






-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Second, my kakak sayang. She's already form 4. 8A PMR tahun lepas. Dia memang pandai. Sweet, cantik , comel , lawa , handsome , semua lah. Kepada readers lelaki , jangan nak menggatal okay? Kau tak sesuai pun dengan dia. Hehehehe. *jangan marah brok. ouh, lupa pulak nak mention nama dia. Nama dia kat dalam ic is Farah Lyana Bt Zulkipli. Kita orang dah macam kakak adik sebab dah terrrrrlalu rapat sangat. Hehehe. Pape pun , ni lah muka dia . :)






--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Third, haa, ni baru lelaki. Dia ni besties aku jugak. Form 4 jugak. Satu kelas dengan kak Fara aku. Pmr dia tahun lepas, jeng jeng jeng ! Hehehe. Dia dapat 7A 1B sahaja. Okay lah tu kan? Aku kenal dia tahun lepas. Lagipun kelas kitaorang sebelah-sebelah. Hehehehe. Dia pernah jadi Abang Angkat aku. Sebulan lebih jugak lah. Then, dia jadi besties aku sampai sekarang. :) Nama dia Muhammad Aminudin B Idris . Already TAKEN maaa . Kepada readers perempuan, sorry to say, dia dah dibeli. AWWW . Hahahaha. 






-----------------------------------------------------------------------------------------------------




Fourth , ni pulak nama dia Azim jelah yang aku tahu . Hehehe. *sorry zim, i really don't know your full name. Lupa maa nak tanya kat kau dulu. Dia ni aku kenal time aku pergi Kem 3P tahun lepas. *kem yang gila best ! Dia naik pentas, aku usha la sikit muka dia ni, ada iras-iras muka cousin aku sorang ni. Nasib baik lah dulu aku tak tegur dia, kalau tak, buat malu je. Hehehe. Aku add lah dia kat Facebook than dia jadi salah sorang besties aku. Dia gilaa macam aku. Suka layan perangai aku yang macam orang tak ada otak nieh. Hehehehe. Dia form 4 and tahun lepas dia dapat 8A PMR . Tahniah bro ! Dia sekarang sambung belajar kat Sekolah Sains Rembau , Negeri Sembilan . Aku letak pic dia bawah ni , sorry sebab tak tunjuk muka dia, Handsome sangat . Takut kau tergoda pulak. cewwww . *tak boleh belah. ;D


---------------------------------------------------------------------------------------------------

Fifth , yang ni pulak , aku kenal kat Facebook sahaja . Tapi tak tahu kenapa tetiba je rapat . Macam adik-beradik. cewww . Hahahaha. Nama dia Mohamad Syukri B Basri aje kut. Aku tak tahu nama dia. Tak pernah tanya pun . Hehehehe. Dia ni dah macam abang aku je. Abang Syuk handsome , comel , lawa dan yang sewaktu dengannya. *kena puji dia , kalau tak nanti dia merajuk. Ayott . Dia ni baik , memahami lah jugak, dah matang. *memang matang lah sebab dah study kat U sekarang . Hehehe. Perak malii . :DD umur dia, tempat tinggal dia , sume aku tak tahu . Yang aku tahu , dia anak nombor 2 dari 6 beradik. *gila banyak siblings lah. tunggang langgang rumah . okay, tipu. Nah. Tengok puas-puas gambar dia ni ek. Nak ngorat , ambik nombor dulu ek. Hehehehe. 


-------------------------------------------------------------------------------------------------

And yang terakhir sekali, dua orang kakak yang paling aku sayang + rindu plus plus plus plus plus . Drg ni jugak aku kenal time aku pergi Kem 3P dulu . Drg ni dari Kontijen Kuala Lumpur . Dua-dua form 5 sekarang . Sekolah kat Smk Aminudin Baki . Dua-dua comel , cantik , lawa dan yang lain-lain . Drg ni dah macam kakak-kakak aku . Aku sayang drg tinggi-tinggi . Hehehhe. Okay, ni lah drg. IMY kakak sayangs. :)



--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kepada yang lain-lain , korang pun besties aku. Cuma aku penat nak mention ramai-ramai. Aku listkan je nama korang okay ? :) 

- Awadah 
- Rosimawati
- Syafiqah Haris
- Lutfil Huda
- Syafiqah Khairi
- Jalilah
- An Nur
- Nurul + Munirah
dan lain-lain . Hehehehe. ;D

kbye . ily + imy . ;) 
 
 
 

Peminat Naddy :)