Thursday, February 24

Love , Cinta , Hati , Sayang . Mana kau nak ? :)

Hai . Assalamualaikum . Apa khabar readers yang setia membaca lagi comel lawa handsome gitu . cewaah . Hari ni , aku nak tulis pasal Cinta , Love , Sayang dan yang sewaktu dengannya .

Cinta datang tanpa diundang kan ? Lumrah lah tu . Aku pun pernah bercinta . Dalam kebahagiaan tu , tersirat kesakitan hati yang teramat sangat . Semua itu lumrah kan ? Tapi , bagi pendapat aku , umur budak budak hingus macam aku ni , tak sesuai untuk mencintai seorang lelaki kerana lelaki yang kita sayangi , cintai , akan pergi meninggalkan kita .

Cinta time belajar ni hanya mendatang kan masalah je pada kau termasuk aku . Banyak benda yang kau orang kena fikir . Pasal belajar , pasal masalah keluarga , masalah kat sekolah , masalah dengan boyfiriend . OHH MAII GOOSSHH . Banyak gila masalah . Kau sanggup hadapi semua tu . P/s aku , jangan cari masalah sebelum tepat masanya .

Mencintai seorang lelaki masa ni hanya akan menyakiti hati kau orang balik sebab dia tak kan lama nak dengan kau . Bila dia bosan , dia nak cari perempuan lain then tinggalkan kau . Aku pernah merasai semua tu . Sakit sangat hati ni . Andai kan itu takdir nya , aku redha je sebab aku tahu banyak lagi lelaki lain yang ada kat luar tu . Dia bukan jodoh aku , jadi aku kena redha melepaskannya . Dia dah naik bosan dengan aku . Dia cakap sendiri dengan aku . Apa kau orang rasa bila boyfie korang cakap macam tu ?

Enough . Aku malas nak fikir benda yang dah lepas . It all were a nightmare . Lupakan segala suka dan duka yang pernah terjadi antara dia dengan aku . Sekarang masa untuk kita semua fokus pada pelajaran . Kalau nak couple tu , boleh . Tapi jangan sampai menjejaskan pelajaran kau orang . Tak pasal-pasal , turun kelas pulak karang . Hehehehe .

P/s ; Baby I Love You . :)

Peminat Naddy :)