Saturday, February 19

Hello . Hari ni aku nak cerita sikit pasal pencuci muka yang aku pakai . Hehe .

Hai readers , hari ni aku nak cerita sikit pasal pencuci muka yang aku pakai sekarang . Gilaa ada banyak perubahan lah . Dah berapa hari ek aku pakai? Aku pun lupa. Okay, lupakan je lah pasal dah berapa lama aku pakai. Tak penting pun kan? Kalau korang nak try pakai produk ni , try je okay? Jangan rasa was-was sebab aku pakai MEMANG ada perubahan . Dulu , banyak jugak lah pimple kat muka aku. Pimple gatal bak kata cikgu aku. Hehehe. Dia tulis kat situ, perubahan akan tampil dalam 3-7 hari lepas korang pakai pencuci muka tu. Aku try lah pakai dulu . Mula-mula aku pakai scrub je lah. Tapi aku tengok macam tak ada perubahan je, jadi aku beli lah pencuci muka dia. Alhamdullilah , ada lah jugak perubahan. :)


Pencuci muka yang aku pakai tu, boleh jugak nak memutihkan kulit korang. Kalau muka korang gelap, tapi tak ada jerawat, aku rasa korang tak payah lah pakai sebab aku takut nanti tetiba muka korang naik pimple, korang pergi marah kan aku pulak. Korang pakai yang khas untuk memutihkan kulit je la ek? 


okay, ni lah yang aku pakai. Muka korang akan jadi lebih cerah + jerawat berkurangan, Insyallah. :) kalau tak ada perubahan, try pakai scrub dia pulak okay ? kbye.  

Peminat Naddy :)