Wednesday, March 16

D . A . T . I . N . G ! Siapa pernah pergi dating ?

Siapa pernah pergi dating , sila angkat kedua2 belah kaki kau. OOPPSSSSSSS SOWIEEYY. Nanti tak pasal2 seluar kau koyak pulak kan? Malu kau. *blush nanti kan? THEEHEE ;D

Oke , first of all aku nak mengaku yang aku TAK pernah pergi dating. Okaydiaammmmmmmm. btw, best ke dating? Aku ni pemalu sikit orgnye. Ceeewwaahh ;D kdiaammmmmahhhhhh.

Aku ni bercinta secara baik ceeeeyyy. aku tak pernah pun pergi dating. keinginan tu mestilah ade kan? semua orang pernah pegi dating, aku je kuno sikit. tapiii takpeee, aku nak mencegah maksiat. ceeewaah *ayat org alim XD

Aku bukan nak cakap yg aku ni baik sgt. Tak oke? Aku nak tanye je. Best ke time dating tu, krg peluk2, buat french kiss tu sume. Best ke weh? Kalau setakat pgg2 tgn tu, aku tak kisah lah kan? tapi kalau smpai krg buat semue tu dpn org rmai, krg tak rasa malu ke?

Zaman skrang ni ramai perempuan bertudung hamil luar nikah. Perempuan free hair pun kdg2 baik kan? taw nak jage mruah diri. Tapi, aku nak tanya, ape kau dpt klau kau serahkan virgin kau kt mamat2 tu semua? Ehh, HELLO (!) mamat2 tu sume, nak puaskan nafsu drg je. Drg tak kan nak bertanggungjwb pnyelah leps dah buat kau hamil. Kau tak pkir sume tu kan? kau fikir 'nikmat' buat hubungan sek* tu je kan.

Lepas kau dah hamil, barulah kau tahu nak menyesal. Weh, tarakk guna kau tahu tak?(!) Kdg2 aku malu dengan kaum aku sendiri. Islam, Melayu, Perempuan, semua sama dengan aku. Tapi, kau senang2 je bg virgin kau kt mamat2 tu sume. act, kite tak boleh nak salahkn kaum lelaki jgk. Kaum prempuan yg gtal nak pakai seksi2 smpai terangkat nafsu mamat2 tu sume.

Perkenalan - Mula calling2 + texting2 - Mula bercouple - Mula aturkan perjumpaan - Mula pgg2 + cium2 + peluk2 - Mula buat hubungan sek* . * - = kemudian *

Tu sebab lah aku tak suka keluar pegi dating. Klau nak dating pun, jage lah batasan antara yang bukan mahram + muhrim. Aku tulis pnjng2 lebar mcm ni pun sbb aku nak krg jauhkan hubungan sek* tu. Tak ada guna kalau kau menyesal di kemudian hari. bak kate pepatah, " Sesal dulu berpendapatan , sesal kemudian tiada guna " . *sorry lah. ni pepatah aku bikin sendiri. hehehehehehehehehhehehehehehehehehe xD kbye.


Layannnn ;DD


 Kalau Berpacaran - Cikgu Shida dari Parit . ;D
  

Peminat Naddy :)