Wednesday, March 2

already become 100 folowers ! thanks guys ! :))

Hai readers . Firstly thanks for following my blog . Blog ini buruk dan simple sangat kan ? Tape lah , nanti aku edit-edit lagi oke ? :)

btw , korang suggest lah apa aku patut letak kat blog aku ni . Act , aku gila buntu ah . Aku rasa semua aku dah letak kan kan ? Facebook like tu , aku tak tahu lah macam mana nak letak . Aku nak jugak letak note tu . Tapi , aku TAK TAHU walaupun ada sesetengah blogger dah bagi tuto . Aku dah try banyak kali dah , tetap tak mau jugak . Scream Box tu jugak , member aku yang tolong edit kan . Hehehe . Aku memang tak tahu nak edit-edit blog , cuma aku tahu macam mana nak suruh orang follow blog aku . Theehee . ;D

Korang kalau nak orang follow blog korang ramai-ramai , korang cari lah page untuk blogger-blogger then tekan lah 'like' . nanti , tulis lah kat wall page tu alamat blog korang . Tak pun , korang sign up for FaceBlog . Comfirm ramai orang follow blog korang . :) Ni cara aku lah nak tarik orang supaya skodeng + follow blog aku . Hehehe . And , aku add sesiapa je yang ada blog kat Facebook tu . Then , tangan aku tetibe bergerak nak tulis kat wall mereka . Hahaha . *ayat orang gila . ;D

Tak pun , korang promote lah blog korang kat Facebook . Tulis sebagai status . :) Ni sahaja untuk malam ni . Offline . Thanks again btw . :) Good Nite strangers . :)

Peminat Naddy :)