Thursday, February 17

Hai Lelaki. Saya minta maaf.

Hey ex-boyfie, i know i've broken your heart already. im soo sorry. I treat you like a dump. Im sooo sorry. I hope you will forget all the past. Saya tahu saya pernah curang dua kali dengan awak, tapi awak setia dengan saya. Awak tetap sayang kan saya. Kenapalah saya tak nampak semua tu dulu? Sekarang, kalau saya nak menyesal pun, tak ada guna jugak kan? 'Skrg cye da xnk taw awk nk menangesh kew, cdey kew, patah hati kew, ap kew, cye cume na bgtaw yg cye da skew org laen'. Awak, awak tahu tak lepas awak bagi mcg tu, saya terus menangis awakk.. Tapi, awak cakap awak tak nak amik tau dah kan? Jadi, saya diam je kalau saya menangis, awak. 

Mungkin kita dah tak ada jodoh dah kan? Takpe, saya faham. Bagi awak saya ni tak guna kan? Yelah, saya kan suka tipu awak, curang dengan awak. Tapi awak jangan fikir saya dari sudut negetif. Ada sebab kenapa saya buat semua tu. Saya tahu perempuan tu cantik, pandai pulak tu, tak macam saya kan? Apa lah sangat yang ada kat saya ni kan? Semua yang saya buat, semua tak kena di mata awak kan? Takpelah awak, semoga awak bahagia dengan dia. Saya harap, dia tak mainkan awak macam yang saya buat. Lagu Kau Pergi Jua ni, untuk awak. Awak perhatikan lirik lagu dia elok elok ye. Sekian ... 

'Wajahmu
Seindah serinya pelangi yang indah
Seharum mawar putih segar berkembang

Wajahmu
Mengapa sering terbayang di mataku
Sehingga terbawa di dalam mimpiku

Sayangku
Tahukah kau di dalam hatiku ini
Tersimpan perasaan cinta nan suci

Kau bunga
Inginku suntingmu menjadi milikku
Lantas ku abadikan dalam jiwaku 


Sayangnya
Harapan yang selama ini ku bawa
hancur berkecai musnah jua akhirnya
Semuanya bagaikan sebuah mimpi

Kau pergi jua
Setelah cintaku kini membara
Belum sempat ku curahkan kasihku
Kau pergi tak kembali

Sayangku
Tahukah kau di dalam hatiku ini
Tersimpan perasaan cinta nan suci

Kau bunga
Inginku suntingmu menjadi milikku
Lantas ku abadikan dalam jiwaku '



Cintaku hanya untukmu selama hayat ku.  

Peminat Naddy :)