Saturday, January 15

okay . aku tak paham .



okay , aku tak paham kenapa sume orang nak sangat camera macam ni . act , aku pun teringin jugak as im crazy in photograpy . muhahaha . aku tak pernah suruh mak aku beli pun sebab kalau aku cakap mak aku akan cakap ,



Nadia ; Maa , kawan akak mase dekat kem 3p hari tu, bnyak pakai camera nikon , canon , dslr . kite beli satu nak tak mama ? kite jual lah camera yang kite ade tu . 
Mama ; berapa harga nya ?
Nadia ; *aku dah sengey sengey dah niee . 3k je ma . okay la tu kan mama .  
Mama ; MAHAL nyaaa . baik mama beli laptop notebook tu , ade jugak pekdah nye. 

ni la jawapan mak aku . kesian kan ? kalau aku anak dato' ke , tan sri ke , sultan ke . comfirm aku dapat satu kan . aku pun akan belikan untuk besties aku yang sekarang tengah mengumpul duit untuk beli camera nie. *sumpah jealous ! MAMA ! Nadia nak jugakkkk !


 

Peminat Naddy :)