Monday, January 17

2011 , 2012

okay , aku nak cerita apa yang dah jadi pada tahun ni . firstly , baru semalam aku cakap yang aku nak cikgu cikgu sekolah aku , bagi balik awal . hari ni dah seterusnya kami budak budak sekolah tok lela akan balik awal , seawal pukul 1.50 kerana ada nya latihan sukan . okay , ini memang berita paling GEMPAK ! *okay okay , aku tahu kau jealous , tapi sabar jee lahh . :pp . pengalaman kedua jadi budak senior di secondary school tak lahh best sangat . rasa macam budak biasa je . tak de apa punn yang berubah kecuali panggilan je yang berubah . 'AKAK' . okay , aku rasa macam dah tua okay bila kau panggil aku gitu . tapi aku faham , kau nak hormat aku kan ? okay , tak pe . aku paham . :))

bagi aku , pelajaran form 2 lagi senang kut dari pelajaran form 1 . cikgu yang ajar aku pun , kebanyakan nya sporting sporting , baik baik , gila gila . *okay cukup itu . aku tahu , kau jealous lagi kan ? okay , aku suka kau jealous . :D . budak budak kelas aku pun dah ramai yang gila , cuma aku je yang berazam tak nak jadi budak mulut becok lagi . (tunjuk peace dan tunjuk gigi) . aku nak belajar elok elok . aku dah janji dengan hunny aku yang aku akan belajar rajin rajin and belajar satu sekolah time aku form 4 nanti . *aku sedih sebab dapat tengok muka dia setahun je . okay , itu TAK CUKUP ! . tapi , tak pe lah , setahun pun jadi lahh . asal kan dapat . MUHAHAHAA .

macam macam angan angan aku dengan dia bila dah satu sekolah nanti . tak sabar nyaa . " abang sayang , biebie janji yang biebie akan belajar rajin rajin supaya kita dapat belajar satu sekolah nanti . tak sabar nya biebie . abang pun belajar rajin rajin okay ? dapat kan 9A , nanti boleh tukar sekolah . kita sekolah sama sama ye . nanti abang boleh main kan gitar abang untuk biebie . biebie tunggu taw saat saat ni . " *okay , dah tu nadia , dah . cukup , cukup . bulu hidung aku dah meremang dah ni . hahahaha . 


' sayang , i LOVE you soooooooooooo mucchhh ! honestly i say , i will never make you dissapointed again . i will love you only . believe me , sayang . belajar rajin rajin , nanti angan angan kita dapat kita kecapi . okay , kita sama sama tunggu ye saat saat indah tu . '


okay , diam dan pergi balik . sibuk je kau nak baca lagi . dah dah , shuhh shuhh . :P


*sorry kalau marah ye . bergurau jaa . jangan lah amik hati . kau ni .  

Peminat Naddy :)