Wednesday, December 22

ouh . rindu nya aku dengan kao orang semua. :'(

dah 22 hari kite berpisah . awww, rindu nya aku dengan kaorang . Aiyn Annashirah , aku rindu nak tidur satu katil dengan kau . rindu nak kejut kau bangun pagi - pagi . Aima Nabilla , aku rindu nak jadi gila dengan kau . time Ain duk berposing + bercat walk , kita marah - marah dia tapi dia buat bodoh jea . sakit hati gila kan . hahahaha . dengan Malar pulak , aku rindu nak berkepit siang malam dengan dia . rindu nak duduk dalam bas sebelah kau . and yang paling aku rindu is 3 malam kita jadi orang gila tu .  HAHAHAHA . sumpah macam bangang jea kan .

untuk akak-akak SAB , nad rindu kaorang jugak . rindu lah nak hug kak Nurul Izzati  and Evi Mattasan . rindu jugak dengan kak Shahirah , kak Fathin , kak Suhaila , kak Bell dan kak Najwa . rindu gila nak pakai singlet dengan kain baju kurung malam tu . hahahahhaa.

anyway , korang memang TERRbaikk lah . : )
Best Friends Forever .

- Kontijen PERAK + Kontijen KL memang GEMPAK . 



Peminat Naddy :)