Wednesday, December 22

2011 tak lama lagi akan muncul .

hello ! assalammualaikum dan selamat malam .
hmm , tujuan aku menulis semua nih adalah saja suka suka . hahahaha .

byebye 2o1o . first of all , aku nak mohon maaf kepada semua yg mngenali aku . maybe bnyak perkara or percakapan yang aku dah buat korang rasa sakit hati . aku mintak maaf bnyakbnyak . aku tau aku annoying gilaa kan ? tak pecaya? tanya la kawankwan aku . aku jugak nak mintk maaf kepada besties lama . an nur , jalilah , farhana , syafiqah khairi , nurul , ayuni , alia natasha , afiqah iffah , syamimi , lutfil dan sume budak 6 - Bestari 20o9 . 


tahun ni pulak , aku nak mohon maaf kepada seluruh budak kelas aku ( 1 rk ) expecially to Syafiqah Haris , Rosimawati , Aliya , Hazneeza and Awadah . krg kawan aku selamanya . aku maaf kan semua yg krg dah buat kat aku . : )

kepada semua yang mengenali aku , aku nak minta maaf from head to toe . i wish you all the best . usaha tanda kejayaan . : )

selamat malam . : )

Peminat Naddy :)