Thursday, June 16

Saya nak jadi pelajar target PMR 2012 :')

Hai . Lama dah saya tak updated blog ni kan ? Sorry , sudah kehabisan idea . Saya makan banyak mana pun kan , idea tak datang-datang . Hari ni baru saya dapat idea nak tulis apa .




Saya dah dapat dah kesemua result saya . Dari conclusion saya , masih tidak moleh dibanggakan . Awok semua faham kan maksud saya ? Tapi Alhamdullilah , saya tak ada lagi Gred C . :)




AND ...




Saya dah tau dah kedudukan saya dalam kelas dan dalam tingkatan . Again Alhamdullilah saya dapat kedudukan dalam top ten . Syukur Alhamdullilah :) Yang ini keputusan untuk Mid - Year - Exam saja . Untuk Final - Exam , saya akan buat yang lebih baik . Okay , mungkin saya banyak meniru , tapi kata kak Yasmin Redzuan , kita perlu hentikan gejala-gejala negetif tu semua . Lebih bagus kalau kita dapat result dari hasil usaha kita sendiri kan ?






Saya akan cuba untuk jujur semasa menjawab semua soalan nanti . Orang kata , kalau kita meniru time exam yang betul , kita mesti kantoi punya ah . Tak percaya , cuba :)






So , advise saya , mari kita sama-sama ikut nasihat kak Yasmin tu tadi . Rajin-rajin lah pergi usha blog dia . Saya dapat idea nak tulis ni pun lepas baca new entry dia . Dia awesome , gojes kan ? Saya suka gaya dia :)




*Bila kita dah ambik ayat orang tu , credit kan lah untuk orang itu supaya kita tak dipanggil copy-cats :)




- The End - 





Peminat Naddy :)