Saturday, May 7

siapa sini ada boyfrenggggg ? oke diam . jangan nak sengih sengih macam kerang busuk tu .

Hai , Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh dan salam 1 Malaysia . Berdiri nya saya di sini adalah untuk memberi khutbah Sabtu kepada kalian yg gatal sangat tangan nak bukak blog aku. *buatmukataktaumalu ;p


again, siapa kat sini ade boyfreng? kau ade? aku pun ade. for the first time, aku akan mention nama dia. Muhammad Aminudin b Idris. Already form 4. :) 

aku kenal dia masa aku mula mula masuk secondary school (last year) . and yang paling gempak nye kelas kteorg sebelah menyebelah(jiran) . biasa nya lelaki yang ngorat perempuan tu dulu kan ? tapi kali ni , aku berani kan diri ngorat dia. hehehehe. time dulu dulu kan zaman myspace. so, aku add la dia. bila dah tau dia budak kelas sebelah (3rk) , aku pun add dia lah. usha dia dalam diam. aku tak tahu lah mamat ni ada penyakit ape kan sampai aku yang kena mula ngorat dia. oke cukup. malu nak bagitau rahsia sebenar. *lalalalala.


dulu , aku pakai line Maxis . dia jarang gila ah balas text aku . balas satu dua mcg , then cakap kredit habis. aku tau sangat lah dia menipu. one day, aku tukar no. pakai line Celcom pulak. *kalau boleh, nak semua benda sama ;p gelinyewww aku. boleh angkat kaki, belah. :D Baby Amin aku ni, memang ramai peminat. salah sorangnye aku . hehehehe . aku try la ayat dia , last last sangkut. sukenyeww. lepastu, kteorg pun couple untuk yang pertama kalinya. 22 of April 2010 . :') 


blablablabla ...... 


kteorg clash. dia nak exam. aku takut ganggu dia nak study. clash terpaksa taw, bukan rela. :'( 

..... 


2011 ..... 


kelas dia jauuhhhh sangat sangat dari kelas aku. wtfish lah. susah nak usha dia sekarang. theehee. pecah rahsia. opss! tahun ni, kteorg smbung couple balik. sumpah suke. hewhewhew. tahun ni kteorg lagi rapat. mungkin di sebabkn dia jauh dari saya membuatkan cinta kami bertambah mekar. ape aku cakap nihh? aku janji tamau jiwang dah. sowyy leww terlepas cakap. button backspace tak ade. ;p 


dalam bahagia bahagia ni , comfirmly lah ade org ketiga. meh sini aku nak mention nama pompuan tuh . NURUL ADIBAH BT APE TAH AKU PUN TAK TAU . dia ngan geng dia , same je . dasar Bunk Brain . Fu*k Bunk Brani . wakluuu . dah . malas nak cakap pasal perempuan murahan . tak ade class . biasa lah kan , kena ganggu ngan orang ketiga nih . orang terbod*h dalam dunia nih . duk ganggu hubungan orang. wtfish. lantak kau ah. mlas nak famous kan kau kt sini. -,- 


tapi, macam mana hubungan kteorg boleh kekal? macam ni. 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

dengan cara saling mempercayai di antara satu sama lain. itu yang paling penting dalam suatu hubungan. Maybe I really have fell in love with Him. Yes, I'm ready to marry and live happily with you. :* 


Sayang Anda yang sudi membaca,
Afiqah Nadiah :]

Peminat Naddy :)