Saturday, April 2

Saya rindu Blog Pink saya ni :')

Hai Awak awak semua. Act, saya busy sikit semenjak start habis cuti hari tu. Biasa lah, perempuan bekerjaya lah katakan. Cewwwww. Mari sini saya nak cerita apa saya buat masa saya busy semenjak 2-3 minggu nih . Mali sini, mali sini. 




Minggu first selepas cuti habis ritu, saya busy dengan exam. Ujian Selaras 1. Result? OHH MAII GOSH. Jangan tanya lah kan. Saya ni tak pandai mana pun. hehehehehehe. Lepastu, saya busy dengan koir untuk Hari Anugerah. Semalam sekolah saya cuti peristiwa. oke best dapat buat tai* mata sampai tengahari. hehehehehe




Korang nak tahu tak, saya 'nyanyi' lagu ape untuk hari anugerah tu? Kteorg 'nyanyi' lagu Pudar. Bapakssss gilaaaa gedik lah kan kteorg. Korang pun boleh bayangkan macam mana lah agak nya kteorg time menari tu. Tapi, saya semestinya paling baik lah kan? Saya kontrol gedik. Nanti terpaksa pulak dengan suara suara halus tu. Eeeeuuwww, tamau tamau. :'D




Memang sepanjang minggu ni, saya busy gilaa ah. Shari suntuk kteorg lepak kat dewan. Kalau latihan habis awal pun, kteorg dduk dalam dewan, melalak tak tentu pasal. Lepastu, cikgu datang serang. oke tipu jeewww. Kteorg tak ada lah melalak pakai mic. Bantainye rosak sistem sistem tu semua, memang saya bukak langkah sejuta dulu lah kan? Biasa lah, saya Budak Baik. hehehehe




Hari khamis, tiba lah hari nya. Dup dap dup dap . OO EM JI. Saya nampak parent Abe Amin saya. Bapakk kena kontrok ayu lah kan? Mak mentua saya cantikkkkk sangat taw. Tinggi pulak tu. Pakai pulak baju warna feberet saya. Pinkkk! hewhewhew bapak dia pulak, buat muka serious gilaa. Menggeletar kepala lutut saya. Tengok dia amik gmbau dengan parent dia, saya dapat rasakan kegembiraan dia. Ceewwwwww. 




Lepastu, saya malas lah kan nak ber-JM depan mak bapak dia. *malu malu malu malu malu. Then, saya masuk dewan. Cari Mommy saya pulak. Lepastu, ttibe ada lagu 'Ku rasakan pudar dalam hatiku and bla bla bla'. Lagu fon saya lah. :D Dah habis lagu tu, baru saya terjumpa fon saya. Screen tulis 1 Missed Call ---> amin ---> Dialled ---> amin ---> tut tut ---> Hello. Nad kat mane tuh? Jum lah amik gmb sekali. Kat belakang dewan. Amin tunggu taw. ok, bai. ---> letak. 




Saya usha lah kejap persekitaran kat luar dewan, tak nampak pun batang hidung deme. Ni panassss ni. Hot and spicy saya time tu. Lepstu, Abe Amin call balik. Ngendap ngendap sikit, nampak dia dengam membe membe dia tengah amik gamba. :') awww, jealous. Then, datang datang, kena pulak jadi Photographer Terhormat. Bapaksssssss panasssss lah gua kan. Tapi, gua buat muka cool jeh. Hewhewhew. Dah amik 2 3 4 5 6 7 gambars, it's my turn pulak amik gambar dengan Abe Amin I. awww, sweet sangattttt :') Nak tengok ? Nah , usha lah puas puas. Kami sweet. Kami tau :'D 




awww awww. kami sweet :') 



Ni dia dapat Anugerah Pelajar Cemerlang PMR 2010 . Saya pulak Calon Pelajar PMR 2012 . Hewhewhew. Lepas habis amik gambar, dia cakap, dia nak balik. oke, tata. :'( Saya pulak bergosip or kata lain 'bercakap baik' dekat tepi dewan. hehehehehehe Kteorg sembang sampai nak dekat pukul 6. Hari yang paling saya sukaa . Oh please, datang lah balik wahai hari Khamis. hehehehehehe 


Insyallah tahun depan, boleh menggatal macam ni lagi. hehehehe. Saya tak tahu nak cakap apa dah, so, saya chaw dulu. Btw, I Love You Muhammad Aminudin b. Idris :') 



Peminat Naddy :)