Saturday, February 26

OHH MAII GOSH ! AWAL ASHAARI , ME LOVE YOU . ;D

Hai . Siapa kat sini suka/minat Awal Ashaari ni , sila baca sampai habis . Kalau tak suka , baca takat nie je lah ek . Lepas tu , pergi tolong mak korang masak okay ? Cukup tu . Jangan nak mengarut .

Aku suka Awal Ashaari ni , sebab dia Handsome semestinya . Lepastu , aku suka gigi dia . Hahaha . Last year , aku pergi Kem 3P di UPM , Serdang . Jumpa dia . Dia jadi pengacara with Ira Era Fm . OHH MAII GOSH ! Rasa macam nak pengsan bila dapat jumpa dia . Lagi lah aku suka bila dapat taking picture dengan Awal Ashaari . OHH MAII GOSHH ! suka suka suka . *over gila budak ni . So What ? :)

Hai Awal Ahaari . Saya minat dengan awak . Minat sangat2 . Later call me okay ? bye . 

Tapi kan , Awal Ashaari ni , banyak scandal . Ngan aku tak nak pulak dia berscandal . Haish . Masuk Melodi lah aku lepas ni kalau kena gossip dengan dia . Famous terus aku . Hahaha .

Scandal-scandal Awal Ahaari ;

Scandal 1 ; Lisa Surihani .



Scandal 2 ; Scha Alyahya .




Scandal 3 *akan datang ; Afiqah Nadiah .





Korang rasa yang mana 
satu sesuai jadi bini Awal Ashaari?
;D

Awal Ashaari , Me Love You . ;D

Peminat Naddy :)