Monday, January 10

14 Januari 2011

oke . aku akan bersukan untuk kali yang ke dua . AHAHAHAH . aku ? macam lah kao orang tak kenal . malas gilaaa nak bersukan . leceh doe . *tapi aku tetap kurus oke ? tak penah GEMOK pun ! * MUAHAHHA . aku really benci jadi gemok. habis lah baju aku yang kaler pink tu dah tak boleh pakai . tu sebab aku selalu ber-diet + jaga pemakanan aku supaya aku tak gemok . XD

kawan aku ada pesan ;

Aliya ; Weh Nad , time merentas desa tu nanti kite 'jalan' same same nak ? aku xnk lari sensorg . takut doe . 
Nadia ; Ko nak tkut apa? siang siang mane ade hantu lah. ish ko nie. *sambil gelak terbahak bahak. :D
Aliya ; ish ko nie. aku siku karang . ko nak ke lari sorang sorang then budak budak kelas bawah bwah tu kacau ko mcm mane drg buat taon lepas kt ko dengan Annur tu ? 
Nadia ; a'ah ek ? nanti tak pasal pasal kene kejar dengan mamat mamat tu sume kan ? oke lah. time kite baru nak mule lari tu, ko pgg tgan aku. jangan sampai lepas. nanti tak ade lah berpisah kan ? *sambil sengeh sengeh . 
Aliya ; *gelak . oke oke. :))

kita orang dah berjanji untuk akan lari sesame sampai ada cikgu angkut naik kereta lagi. MUHAAHAH .
sumpah berat badan aku akan turun 10 kilo . HAHAHAH. *imposibble gilaa. apesal tak buat hari rabu je ? boleh lah dapat cuti hari khamis. MUAHAHHA. *pikir cuti je. ish ish ish. :D


okay lahh , aku dah tak tahu nak tulis ape lagi . *blurr gitu . okay , aku nak ber-fb kejap. hehehehe. *nak baca notifications lahh. tu pun salah. ala, macam lah kau tak ada fesbuk . sibuk je kau nak marah aku bukak fesbuk. grrr. okay , bye ! :)) 
 

Peminat Naddy :)